pondelok 28. septembra 2015

Vezmeš si ma?



Drahí čitatelia, čo by ste povedali na takéto vyznanie lásky?

Vezmeš si ma?


Milujem strach, nenávidím bolesť.
Milujem noc, nenávidím tmu.
Milujem noci, v ktorých hľadím do okna,
zrakom hľadím hviezdy a oni mňa.
Ak padne kométa, spomeniem si na jej tvár.
Ak spadne more komét - duša smúti.
Nebo plné rovných čiar,
hlava sa mi zo žiaľu krúti.
Pohladenie a jej úsmev,
krajšie než slávičí spev.
Vlasy slnka, pleť ružová.
Duša moja úbohá.
Keď premýšľam o našej láske,
skúšam písať o nej básne.
No naša láska je neopísateľná,
lebo láska je kráľovná.
A teraz keď už si preč,
nemám slová, strácam reč.
Posledné slová ti chcem povedať:
či živý a či mŕtvy, vždy ťa budem milovať.
Lebo Boh nás spojil,
aby nás smútku zbavil.
Ty mi prinášaš šťastie lásku.
Už odhodím svoju masku,
s ktorou som sa hral,
že som ťa nemiloval.
Teraz ťa milujem z celej duše,
až ma z toho v srdci kúše.
Či v smútku a či v žiali,
chcem, aby sme pri sebe verne stáli.
Keď sa do tvojich krásnych očí dívam,
sa ťa na rovinu spýtam:
Vezmeš si ma?




(obrázok: zdroj internet)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára